Donderdag 2 mei koopavond in alle winkels. Koningsdag gesloten. Bekijk de speciale openingstijden »

Bestelling is kapot/incompleet

Wanneer uw splinternieuwe fiets (of accessoire!) aankomt, dan is het natuurlijk vervelend als u bij het uitpakken ziet dat uw bestelling beschadigd is. Maar een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje! Wat moet u doen als uw bestelling beschadigd of incompleet is?

Als uw fiets of accessoire beschadigd is geleverd, of incompleet, meld dit zo snel mogelijk!

Beschadigd

Is uw bestelling beschadigd? Stuur dan binnen 48 uur na ontvangst een foto op per mail waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Als het mogelijk is: geef dan ook aan hoe de beschadiging is ontstaan. Wij beoordelen de schade en komen dan zo snel mogelijk bij u terug met een passende oplossing.

Incompleet

Als uw fiets of accessoire incompleet is geleverd, neem dan contact met ons op en laat weten welk onderdeel mist.

Producten vergelijken