Accu Upgrade Weken! Tot en met 21 april een gratis accu upgrade bij héél veel e-bikes.

Fietsenwinkel Tilburg

Nu open , sluit om 17:00 Gesloten , opent om

Over Fietsenwinkel.nl Tilburg

Als 100% e-bike specialist is onze fietsenwinkel in Tilburg met een oppervlakte van 450m2 volledig gericht op elektrische fietsen. U vindt hier alle soorten, maten en merken e-bikes. Het is mogelijk om de e-bikes in ons assortiment te testen, uiteraard in een omgeving die u dagelijks tegenkomt. Zo kunt u proefrijden in de omgeving van de winkel in het centrum van Tilburg.

De ervaren e-bike specialisten in onze winkel helpen u graag op weg met een passend advies, doorgaans staan zij 5 dagen per week voor u klaar.

Openingstijden

  • Zondag
    Gesloten
  • Maandag
    Gesloten
  • Dinsdag
    10:00 - 18:00
  • Woensdag
    10:00 - 18:00
  • Donderdag
    10:00 - 18:00
  • Vrijdag
    10:00 - 18:00
  • Zaterdag
    10:00 - 17:00

27/04/2024 Gesloten

Plan een proefrit in WhatsApp sturen Servicebeurt inplannen

Gratis accu upgrade

Gratis accu upgrade

Het zijn de Accu Upgrade Weken bij Fietsenwinkel.nl, je ontvangt een gratis accu upgrade op wel héél veel e-bikes!

Hoe het werkt? Heel eenvoudig. Je kiest een e-bike* waar een accu upgrade mogelijk is, je ontvangt een gratis accu upgrade van Fietsenwinkel.nl. Kies je voor een extra upgrade, dan ontvang je op deze upgrade korting.

*Deelnemende merken: Brinckers, Cortina, BSP, Huyser, Klever (m.u.v. modellen 2022), Lovens, Phatfour en Stromer (m.u.v. ST1).

Verder fietsen voor dezelfde prijs!

Bekijk onze e-bikes

E-bike merken Fietsenwinkel.nl Tilburg

Onderhoud & reparaties

Onderhoud & reparaties

Ook na aankoop zorgen wij goed voor uw e-bike! Wij onderhouden uw e-bike met monteurs in onze winkels en met onze 100 servicepartners in Nederland en België. Zo kunt u altijd bij u in de buurt terecht voor service! Bekijk hier al onze servicelocaties.

Onderhoud aan uw e-bike is zeer belangrijk om uw e-bike in goede conditie te houden, dit wordt nog wel eens onderschat. Onderhoud voorkomt mankementen en zorgt voor behoud van uw recht op garantie. Lees hieronder meer over onze onderhoudsbeurten en de servicepakketten die wij aanbieden.

Onderhoudsbeurten Servicepakketten

Wilt u een onderhoudsbeurt of reparatie inplannen? Klik op onderstaande knop en log in met uw e-mailadres en ordernummer om een serviceverzoek in te dienen. Hier kunt u de gewenste servicelocatie kiezen. Een monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen.

Inplannen service

Veelgestelde vragen

Verkopen jullie ook niet-elektrische fietsen en kinderfietsen?

Nee, wij verkopen sinds 2020 uitsluitend elektrische fietsen. Door te specialiseren in e-bikes zijn we nog beter in staat om e-bike klanten goed te helpen. Zo trainen wij onze monteurs in elektrotechniek en onze verkopers in motorsystemen en accu’s. Zodra u de overstap maakt naar een e-bike staan we voor u klaar! We verkopen overigens wel elektrische mountainbikes en elektrische schoolfietsen.

Hoe weet ik of jullie een specifiek model in de winkel hebben?

Om daar zekerheid over te krijgen zult u contact met ons moeten opnemen. De merken die in deze winkel staan ziet u op deze pagina. Van deze merken hebben we een ruime collectie in de winkels staan, maar niet altijd ieder model uit de collectie.

Is het verplicht om een proefrit te maken om e-bikes te testen?

Nee, dat is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Zo kunnen we rekening houden met uw komst en kunnen we u het best van dienst zijn. Plant u een proefrit op een specifieke e-bike en wij hebben die e-bike niet in de winkel staan? Dan proberen we u te bellen om dit te bespreken.

Hoe kom ik erachter of ik mijn bestelde e-bike al kan afhalen?

U ontvangt van ons een e-mail zodra de e-bike klaar staat om af te halen. Ook indien de levertijd van uw e-bike onverhoopt wordt uitgesteld ontvangt, informeren we daarover per mail. Wat dit dan rustig af. Indien u direct meer informatie over uw levering wilt hebben, neem dan contact op met de winkel door te bellen of per mail.

Hoe kom ik erachter of mijn e-bike al is gerepareerd?

Heeft u uw fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie. Heeft u de fiets in reparatie bij een servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens van de winkel.

Kan ik zonder afspraak de winkel inlopen voor een reparatie?

Nee, onze werkplaatsen werken met een planning waarin het werk meerdere dagen of zelfs weken vooruit wordt gepland. Wanneer u een reparatie of onderhoudsbeurt wilt inplannen, kunt u dat doen via mijn.fietsenwinkel.nl, waar u met uw ordernummer en e-mailadres kunt inloggen om een service verzoek in te dienen. De monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen. Indien u zonder afspraak naar de winkel komt, is de kans groot dat er u met de fiets weer terug naar huis moet gaan in afwachting van een afspraak.

Ik kocht mijn e-bike ergens anders, kan ik deze toch laten repareren?

Dat kan. Houd er wel rekening mee dat ons werkplaatstarief voor niet-Fietsenwinkel.nl klanten hoger ligt (€120,- per uur) dan voor Fietsenwinkel.nl klanten (90,- per uur). Bel of mail de winkel om een afspraak te maken. U kunt ook onaangekondigd langskomen in de winkel, maar dan loopt u wel het risico dat er op dat moment geen plaats is voor uw reparatie.

Hoe kan ik jullie het best bereiken?

Bovenaan deze pagina staat het telefoonnummer en e-mailadres van de winkel. Bel gerust. Mochten u ons onverhoopt niet te pakken krijgen, stuur dan een e-mail. Doorgaans reageren wij binnen een dag. In het drukke seizoen (van maart t/m september) kan dat soms wel iets langer duren.

Lees meer FAQ
Veelgestelde vragen

Producten vergelijken