E-bikes direct uit voorraad met éxtra korting. Bekijk deals »
Fietsenwinkel Groningen
Over Fietsenwinkel.nl Groningen
Fietsenwinkel.nl Groningen is circa 350m2 en biedt ruimte aan ruim 100 verschillende e-bikes. De aangeboden e-bikes zijn uiteraard ook te testen op een natuurlijke ondergrond. Zo kunt u een mooie ronde om de haven en langs het water maken.
Wij zijn als winkel gespecialiseerd in de verkoop van en het service verlenen op e-bikes. Deze specialisatie ziet u niet alleen terug in de collectie maar ook bij onze e-bike specialisten die doorgaans 5 dagen per week voor u klaarstaan.
Highlights
- Voorzien van een werkplaats
- 350m2 e-bike beleving
- Gratis Wifi
- Rolstoel toegankelijk
- Bushalte op 4 minuten lopen
- Gratis parkeren achter de winkel
- Maak een testrit langs de haven
Veelgestelde vragen
Verkopen jullie ook niet-elektrische fietsen en kinderfietsen?
Nee, wij verkopen sinds 2020 uitsluitend elektrische fietsen. Door te specialiseren in e-bikes zijn we nog beter in staat om e-bike klanten goed te helpen. Zo trainen wij onze monteurs in elektrotechniek en onze verkopers in motorsystemen en accu’s. Zodra je de overstap maakt naar een e-bike staan we voor je klaar! We verkopen overigens ook elektrische mountainbikes en elektrische schoolfietsen.
Hoe weet ik of jullie een specifiek model in de winkel hebben?
Om daar zekerheid over te krijgen zul je contact met ons moeten opnemen. De merken die in deze winkel staan zie je op deze pagina. Van deze merken hebben we een ruime collectie in de winkels staan, maar niet altijd ieder model uit de collectie.
Is het verplicht om een proefrit te maken om e-bikes te testen?
Nee, dat is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Zo kunnen we rekening houden met je komst en kunnen we je het best van dienst zijn. Plan je een proefrit op een specifieke e-bike en wij hebben die e-bike niet in de winkel staan? Dan proberen we je te bellen om dit te bespreken.
Hoe kom ik erachter of ik mijn bestelde e-bike al kan afhalen?
Je ontvangt van ons een e-mail zodra de e-bike klaar staat om af te halen. Ook indien de levertijd van uw e-bike onverhoopt wordt uitgesteld ontvangt, informeren we daarover per mail. Wacht dit dan rustig af. Indien je direct meer informatie over de levering wilt hebben, neem dan contact op met de winkel door te bellen of per mail.
Hoe kom ik erachter of mijn e-bike al is gerepareerd?
Heb je je fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie. Staat de fiets in reparatie bij een servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens van de winkel.
Kan ik zonder afspraak de winkel inlopen voor een reparatie?
Nee, onze werkplaatsen werken met een planning waarin het werk meerdere dagen of zelfs weken vooruit wordt gepland. Wanneer je een reparatie of onderhoudsbeurt wilt inplannen, kun je dat doen via mijn.fietsenwinkel.nl, waar je met je ordernummer en e-mailadres kunt inloggen en een service verzoek in te dienen. De monteur neemt vervolgens contact met je op om een afspraak in te plannen.
Ik kocht mijn e-bike ergens anders, kan ik deze toch laten repareren?
Dat kan. Wij hanteren een werkplaatstarief van 120,- per uur. Bel of mail de winkel om een afspraak te maken.
Hoe kan ik jullie het best bereiken?
Rechts bovenaan deze pagina staat het telefoonnummer en e-mailadres van de winkel. Bel gerust. Mocht je ons onverhoopt niet te pakken krijgen, stuur dan een e-mail. Doorgaans reageren wij binnen een dag. In het drukke seizoen (van maart t/m september) kan dat soms iets langer duren.