Donderdag 25/04 én 02/05 koopavond in alle winkels. Koningsdag gesloten. Bekijk de speciale openingstijden »

Aanpassen bestelling

Heeft u uw bestelling nog niet ontvangen, en wil u deze aanpassen? In sommige gevallen is dat nog mogelijk.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil een aanpassing doen

Wilt u iets wijzigen aan uw bestelling? Als uw bestelling nog niet klaar staat voor verzending, dan kan dit nog. Indien u de mail hebt ontvangen dat u bestelling gereed is gemaakt, of als u de factuur hebt ontvangen, dan is dit helaas niet meer mogelijk. Heeft u deze nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Ik heb een fiets besteld, maar wil alsnog een fietsverzekering aanvragen

Tot 14 dagen na aankoop van uw fiets kun u nog een fietsverzekering aanvragen. Hoe? Login met uw e-mailadres en ordernummer op mijn.fietsenwinkel.nl. Lees hier meer informatie over fietsverzekeringen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe werkt dit?

U kunt uw bestelling natuurlijk annuleren als deze nog niet geleverd is. Neem dan contact met ons op zodat wij uw order kunnen annuleren. Als uw bestelling al geleverd is dan kan u de stappen volgen die staan op de retourpagina.

Producten vergelijken