Donderdag 25/04 én 02/05 koopavond in alle winkels. Koningsdag gesloten. Bekijk de speciale openingstijden »

Ik heb een technisch probleem met mijn fiets

Hoe meld ik een defect aan bij een winkel of servicepartner?

Via dit formulier kunt u een defect bij ons melden. In het formulier kunt u ons vertellen wat er precies aan de hand is. Stuur ook (indien mogelijk) een foto mee zodat we het probleem op afstand kunnen bekijken. Wij zorgen er dan voor dat een servicepartner of een winkel in uw buurt u zo snel mogelijk helpt. Waarom moet dit via ons gebeuren? Omdat alle servicepartners zelfstandig zijn en een reparatie kan alleen onder garantie gebeuren als de procedure via Fietsenwinkel.nl loopt.

Wat kan ik doen om defecten te voorkomen?

Wanneer uw e-bike een defect heeft is dat altijd vervelend. Maar wat kunt u doen om defecten te voorkomen? Het is erg belangrijk om een e-bike goed te onderhouden, op die manier kunnen we vaak voorkomen dat er een defect aan uw elektrische fiets ontstaat. Meer weten over het onderhoud van uw fiets? Hier leest u meer over het onderhouden van uw e-bike.

Bekijk ook onze servicepaketten, op die manier verzekerd u zichzelf de komende jaren van een goed onderhouden e-bike. Het is zelfs mogelijk uw fabrieksgarantie te verlengen tot 5 jaar!

Producten vergelijken