Ik heb een technisch probleem met mijn fiets

Wat kan ik zelf oplossen?

In sommige gevallen kunt u zelf al wat doen, dat scheelt weer een ritje naar één van onze servicepartners. Neem bij twijfel altijd contact met ons op!

Wat kunt u zelf doen?

Bijvoorbeeld...

Hoe meld ik een ‘fietsprobleem’ aan bij een servicepartner?

Vul dit formulier in. Via het formulier kunt u ons vertellen wat er precies aan de hand is. Stuur ook een foto mee zodat we het probleem op afstand kunnen bekijken. Wij zorgen er dan voor dat een servicepartner in uw buurt je zo snel mogelijk helpt. Waarom moet dit via ons gebeuren? Omdat alle servicepartners zelfstandig zijn en een reparatie kan alleen onder garantie gebeuren als de procedure via Fietsenwinkel.nl loopt.

Wat als een servicepartner het niet kan oplossen?

Geen paniek, wij hebben namelijk ons eigen reparatiecentrum in Amsterdam. Moet u uw fiets dan naar Amsterdam brengen? Dat gelukkig niet. Als het probleem bij ons bekend is en onze monteurs toestemming geven voor een reparatie in Amsterdam, dan halen wij de fiets bij u op en brengen wij deze na de reparatie weer bij u thuis.

Lees meer over garantie

Producten vergelijken