Levertijd van mijn bestelling

Op onze website tonen we bij ieder product de actuele levertijd. Ziet u 1-3 weken? Dan hebben wij het product vaak op voorraad in één van onze winkels of magazijn. Is de levertijd langer? Dan moeten wij de fiets nog ontvangen vanuit de leverancier. Wij communiceren in dat geval op onze website de levertijd die wij doorkrijgen van de leveranciers. Helaas gebeurt het wel eens dat een leverancier toch niet of later dan gecommuniceerd kan leveren. In dat geval proberen we u zo snel mogelijk daarover te informeren. Hier leest u wat de verschillende levertijden betekenen.

Mijn bestelling is niet geleverd binnen de aangegeven levertijd op de website

Per e-mail houden wij u op de hoogte van de week waarin uw bestelling wordt verwacht in onze winkels of bij u thuis geleverd zal worden. Is de laatst gecommuniceerde levertijd verstreken? Dan vragen wij u om nog één week te wachten. Indien u dan toch nog niets heeft gehoord, kunt u hier contact met ons opnemen.

Producten vergelijken