Voorraadstatus en levertijden

Heeft u een mooie e-bike op het oog? Dan wilt u natuurlijk weten hoe snel u hem in huis kunt hebben! Hieronder leest u wat de levertijden op onze website betekenen. Neem contact met ons op als u advies wilt over de levertijden.

Wat is de levertijd?

De levertijd van een fiets of accessoire staat op de productpagina vermeld. De levertijd kan bij een fiets per maat/kleur verschillen! Hoe kunt u de levertijd zien?

    1. Kies uw maat
    2. Kies uw kleur
    3. Kies de accu of lader (indien van toepassing)
    4. Bekijk de levertijdindicatie van de fiets

Wat betekent de levertijd?

Levertijd Uitleg
1-3 weken (of andere weekindicatie) Niet op voorraad: aantal weken is geschatte levertijd van leverancier
In productie Deze e-bike is in productie bij de fabrikant. Vraag ons naar de levertijd.
Besteld bij leverancier Levertijd is nu (nog) onbekend: wacht af of kies alternatief
Uitverkocht Niet meer leverbaar en niet meer te bestellen: kies alternatief

 

Waarom een verwachte leverdatum?

Als wij een product niet op voorraad hebben, bestellen we het voor u bij de leverancier. In zo'n geval geven we de verwachte leverweek aan. Deze datum ontvangen we van de leverancier, vandaar dat wij dit een verwachte leverweek noemen.

Wanneer uw products bij ons binnen is, laten wij het uiteraard zo snel mogelijk weten. Ook wanneer de verwachte leverweek verandert houden wij u op de hoogte. Vindt u de levertijd toch te lang? Neem dan contact met ons op, dan kijken we samen met u naar een passend alternatief.

Producten vergelijken