Vragen over mijn factuur

Als uw fiets geleverd wordt, ontvangt u van ons per mail uw digitale factuur. Deze factuur is uw aankoopbewijs. Heeft u vragen over uw factuur? We hebben alvast een aantal veelgestelde vragen (met antwoorden!) voor u verzameld:

Ik heb nog geen factuur en ik wil mijn gegevens aanpassen.
Geen enkel probleem, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Ik heb een factuur en er klopt iets niet, kan ik dit wijzigen?
Helaas, dat kunnen we niet voor u regelen. Om uw gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden zodra bestelling is verzonden.
Wordt de btw apart vermeld op de factuur?
Deze wordt inderdaad apart vermeld.
Ik ben mijn factuur kwijt, kunnen jullie deze opsturen?
Dat kan! Neem even contact met ons op en vermeld hierbij uw bestelnummer zodat wij weten om welke bestelling het gaat.
Ik wil mijn fiets verzekeren voor de adviesprijs van de fiets, kunnen jullie dit wijzigen op de factuur?
Dat is helaas niet mogelijk. Op de factuur vermelden wij alleen het bedrag waarvoor u de fiets heeft gekocht, zonder de adviesprijs. Wat u zou kunnen doen is de pagina waarop de adviesprijs staat kopiëren en deze laten zien aan de verzekeraar.
Ik bestel vanuit het buitenland, moet ik alsnog de btw betalen?
Jazeker, maar in het land waar u woont kunt u zelf de btw terugvragen.

Heeft u een andere vraag? Bel ons dan even op 020-7052800!

Producten vergelijken