BLACK FRIDAY

Van 18 november t/m 2 december. Als eerste op de hoogte zijn van de deals? Schrijf je nu in »

Ik heb een klacht. Hoe neem ik contact op?

Het komt af en toe voor dat er iets mis gaat met een bestelling, of dat wij simpelweg een fout maken. Heel vervelend natuurlijk!

Mocht je een klacht hebben, laat het ons dan schriftelijk weten. We zullen absoluut ons uiterste best doen om het in overleg op te lossen. Je klacht wordt uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord.

Wij helpen je natuurlijk het liefst zelf, maar als we er samen niet binnen 4 weken uitkomen of als je niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan is er sprake van een geschil. Deze dient u binnen uiterlijk 12 maanden na de datum waarop je de klacht bij ons indiende te melden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je deze voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Keuzehulp
Producten vergelijken