Een reparatie inplannen

Is uw fiets kapot? Dan wil u natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen fietsen! Hier leest u wat u dan moet doen.

  • Betreft het een reparatie die niet onder garantie valt, zoals een lekke band, kapotte remmen of schade aan de ketting, tandwielen of remkabels? Dan wordt u het snelst geholpen door rechtstreeks contact op te nemen met één van onze servicepartners, klik hier.
  • Betreft het een reparatie die (waarschijnlijk) wel onder garantie valt, zoals problemen met de motor of het display van een e-bike? Dan moet uw inloggen en online de reparatie bij ons aanmelden.

Inloggen en online aanmelden

Vraag via mijn.fietsenwinkel.nl een reparatie aan. Het is heel simpel: U logt in met uw ordernummer en uw e-mailadres. Daarna kunt u gemakkelijk uw reparatie aanvragen. Het ordernummer vindt u in de bevestigingse-mail die u ontving toen u uw fiets hebt besteld.

Log in en vraag aan

  • Na het indienen van de reparatie nemen we binnen 4 werkdagen contact met u op om de reparatie in te gaan plannen.
  • We doen ons uiterste best om uw fiets binnen 14 dagen te repareren. Soms hebben we onderdelen nodig die we bij de leverancier moeten bestellen. Dan kan u reparatie wat langer duren.
  • Wilt u geen reparatie aanvragen maar een servicebeurt inplannen? Klik dan hier.
Producten vergelijken