Een reparatie inplannen
Is uw fiets kapot? Dan wil u natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen fietsen! Hier leest u wat u dan moet doen.
- Betreft het een reparatie die niet onder garantie valt, zoals een lekke band, kapotte remmen of schade aan de ketting, tandwielen of remkabels? Dan wordt u het snelst geholpen door rechtstreeks contact op te nemen met één van onze servicepartners, klik hier.
- Betreft het een reparatie die (waarschijnlijk) wel onder garantie valt, zoals problemen met de motor of het display van een e-bike? Dan moet uw inloggen en online de reparatie bij ons aanmelden.
Inloggen en online aanmelden
Vraag via mijn.fietsenwinkel.nl een reparatie aan. Het is heel simpel: U logt in met uw ordernummer en uw e-mailadres. Daarna kunt u gemakkelijk uw reparatie aanvragen. Het ordernummer vindt u in de bevestigingse-mail die u ontving toen u uw fiets hebt besteld.
- Na het indienen van de reparatie nemen we binnen 4 werkdagen contact met u op om de reparatie in te gaan plannen.
- We doen ons uiterste best om uw fiets binnen 14 dagen te repareren. Soms hebben we onderdelen nodig die we bij de leverancier moeten bestellen. Dan kan u reparatie wat langer duren.
- Wilt u geen reparatie aanvragen maar een servicebeurt inplannen? Klik dan hier.