Accu Upgrade Weken – Gratis accu upgrade bij héél veel e-bikes!

Een reparatie inplannen

Is jouw fiets kapot? Dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen fietsen! Hier leest je wat je dan moet doen.

  • Betreft het een reparatie die niet onder garantie valt, zoals een lekke band, kapotte remmen of schade aan de ketting, tandwielen of remkabels? Dan word je het snelst geholpen door rechtstreeks contact op te nemen met één van onze servicepartners, klik hier.
  • Betreft het een reparatie die (waarschijnlijk) wel onder garantie valt, zoals problemen met de motor of het display van een e-bike? Dan moet je inloggen en online de reparatie bij ons aanmelden.

Inloggen en online aanmelden

Vraag via mijn.fietsenwinkel.nl een reparatie aan. Het is heel simpel: Je logt in met jouw ordernummer en jouw e-mailadres. Daarna kan je gemakkelijk jouw reparatie aanvragen. Het ordernummer vind je in de bevestigingse-mail die je ontving toen je jouw fiets hebt besteld.

Log in en vraag aan

  • Na het indienen van de reparatie nemen we binnen 4 werkdagen contact met je op om de reparatie in te gaan plannen.
  • We doen ons uiterste best om jouw fiets binnen 14 dagen te repareren. Soms hebben we onderdelen nodig die we bij de leverancier moeten bestellen. Dan kan je reparatie wat langer duren.
  • Wil je geen reparatie aanvragen maar een servicebeurt inplannen? Klik dan hier.
Producten vergelijken