Sparta ION E-Speed Heren 45km

Vergroten

Sparta ION E-Speed Heren 45km

3496
Bent u die files ook zo zat en bent u op zoek naar een ander transportmiddel om comfortabel mee naar uw werk te komen? Waarom niet lekker met de fiets? De Sparta ION E-Speed Heren is een sportieve e-bike met een krachtige ondersteuning die een snelhe ...
Dit product is helaas uitverkocht en niet meer te bestellen bij de leverancier. Graag helpen we u bij het vinden van een passend alternatief. Vind een alternatief product
Let op!

Deze fiets is alleen beschikbaar voor klanten woonachtig in Nederland.

Accessoires Opruiming!

Wij ruimen ons Onderdelen & Accessoires magazijn op. Nu tot 45% korting op honderden onderdelen & accessoires!

Bekijk het assortiment hier. Op=Op!

Deze speed pedelec kun je alleen afhalen!

Deze fiets ondersteunt tot 45 km/h en is vanwege regelgeving alleen af te halen in één van onze winkels! Lees meer.

Wat is een speed pedelec?

Een Speed Pedelec (ook wel high speed e-bike of e-speed genoemd) ondersteunt tot 45 km per uur waar een normale elektrische fiets tot maximaal 25 km per uur ondersteunt. Sinds 1 januari 2017 valt de Speed Pedelec wettelijk gezien onder de bromfietsen, hierdoor zitten er een aantal regels verbonden aan het rijden op een Speed Pedelec. Op onze Speed Pedelec pagina vind je alle informatie.

Tweedekansje ×

korting 750,- Adviesprijs: 2799,- Onze prijs: 2049,- korting 750,-
×
  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Onderhoud bij meer dan 250 servicepunten
  • Altijd een winkel met testcenter bij jou in de buurt
  • Volledig fietsklaar af te halen in één van onze winkels

Laagste prijsgarantie op alle fietsen

Laagste prijsgarantieFietsenwinkel.nl streeft er naar om alle fietsen voor concurrerende prijzen aan te bieden. Het kan natuurlijk voorkomen dat je een fiets toch ergens goedkoper vindt. Daarom bieden wij een laagste prijsgarantie. Bekijk hier de voorwaarden.

Verder met bestellen

Thuiswinkel Waarborg
Als enige online fietsenwinkel is Fietsenwinkel.nl aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Zo weet u zeker dat u zaken doet met een betrouwbare webwinkel.

BeCommerce
Fietsenwinkel.nl is ook aangesloten bij BeCommerce. Ook vanuit België koopt u dus met vertrouwen.

3x WUA Beste Fietsenwebwinkel
Al 3 jaar op rij is Fietsenwinkel.nl door WUA uitgewezen als beste online fietsenwinkel.

BOVAG
Fietsenwinkel.nl is lid van de BOVAG. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw mobiliteit.

RDW
Wij zijn RDW erkend. Hierdoor schaft u ook uw speed pedelec zonder zorgen bij Fietsenwinkel.nl aan.

×

Verzeker jouw nieuwe fiets

ANWB Fietsverzekering

Wil je er zeker van zijn dat je voor langere tijd kunt genieten van jouw nieuwe speed pedelec? Sluit een voordelige ANWB fietsverzekering af! Bij het afhalen van jouw fiets helpen wij je graag met het afsluiten van een WA verzekering én een voordelige diefstalverzekering. Onze specialisten vertellen je er graag meer over!

Kan ik een voorzitje op deze fiets monteren?

Helaas, het is op deze fiets niet mogelijk om een kinderzitje voorop te monteren. Wil je graag een kinderzitje voor? Dan raden wij je aan om een fiets uit te kiezen die wel geschikt is voor een voorzitje.

Bekijk alternatieven

Kan ik een achterzitje op deze fiets monteren?

Helaas, het is op deze fiets niet mogelijk om een kinderzitje achterop te monteren. Wil je graag een kinderzitje achter op jouw fiets? Dan raden wij je aan om een fiets uit te kiezen die wel geschikt is voor een achterzitje.

Bekijk alternatieven

Wat zijn de afleverkosten?

We geven hier de afleverkosten aan voor dit product.

Je betaalt bij Fietsenwinkel.nl altijd maar één keer afleverkosten per bestelling, die van het product met de hoogste afleverkosten.

Onderaan de winkelwagenpagina zie je de afleverkosten voor jouw gehele bestelling.

×

Over de levertijd

Indien de levertijd 1 werkdag is, dan hebben we het product op voorraad. Bestel je voor 17.00u dan kunnen we het product doorgaans de volgende werkdag bezorgen.

Staat er een langere levertijd, dan betreft het een verwachte levertijd en zullen we het product bij de leverancier moeten bestellen. We communiceren de levertijd die de leverancier ons verstrekt (of, indien deze nog niet bekend is, de gemiddelde levertijd van de desbetreffende leverancier). Het kan soms gebeuren dat de levering langer duurt, bijvoorbeeld omdat de leverancier de productie uitstelt. Wanneer dit gebeurt stellen we je hiervan natuurlijk op de hoogte.

×

Veelgestelde vragen over de Sparta ION E-Speed Heren 45km

Is het ook mogelijk om via jullie een verzekering bij Sparta zelf af te sluiten voor deze fiets?
Wat is de gemiddelde levensduur van de accu en kan de accu bij defect worden vervangen?
Is een helm nou wel of niet verplicht op deze fiets?
Is de accu afneembaar?
Kunnen jullie deze fiets ook met een tweede accu (afneembaar) leveren?
Heeft de Sparta ION E-Speed 2015 Heren een type goedkeuring voor de NL markt?
Kan deze fiets ook voorzien worden van een vaste spiegel om het verkeer achter je te zien en mag deze fiets zomaar de weg op omdat ik vernomen heb dat deze tot 40km/uur kan halen?
Kan de fiets ook verzonden worden naar België?
wat kost een extra 500 Wh accu (Range Extender)
Wat is het gewicht van de herenfiets? Zonder en met Extender?
Wat is de oplaadtijd van de accu?
Omschrijving

Bent u die files ook zo zat en bent u op zoek naar een ander transportmiddel om comfortabel mee naar uw werk te komen? Waarom niet lekker met de fiets? De Sparta ION E-Speed Heren is een sportieve e-bike met een krachtige ondersteuning die een snelheid van wel 45 km/h kan aantikken! Met deze speed pedelec komt u zonder moeite altijd op tijd op uw werk!

De E-Speed is voorzien van een motor in het achterwiel. Doordat het achterwiel wordt aangedreven, voelt het alsof u constant met de wind in de rug fietst. Door de krachtige ondersteuning kunt u hard rijden zonder moe te worden of te zweten. Om weer veilig tot stilstand te komen, is de fiets uitgerust met hydraulische remmen. Deze krachtige en goed doseerbare remmen geven u zekerheid en controle.

  • De krachtige ION motor met achterwielaandrijving ondersteunt tot wel 45 km/h
  • Volledig in het frame geïntegreerde, onzichtbare accu
  • De 500 Wh Li-ION accu heeft in de hoogste ondersteuningsstand een actieradius van ongeveer 35 km
  • Voorzien van 9 Shimano Acera versnellingen, dus altijd het juiste verzet
  • Geïntegreerde SL 18 koplamp met brede lichtval
  • HD-display met meer dan 15 functies en stuurbediening
  • De geveerde monoshock voorvork en zadelpen bieden extra comfort
  • Voorzien van Nederlands RDW typegoedkeur
  • Met de Range Extender kunt u de actieradius verdubbelen

Doordat de motor zoveel kracht levert, raakt de accu wel sneller leeg (actieradius is bij de hoogste stand ondersteuning ongeveer 35 km).

U haalt met de Sparta ION E-Speed Heren snelheden tot wel 40 kilometer per uur. Ter vergelijking, met een normale elektrische fiets rijdt u tot 25 kilometer per uur. Hierdoor is het wel verplicht een kenteken te registreren voor uw E-speed en de fiets WA te verzekeren. Als u nog vragen heeft over de Sparta ION E-Speed Heren, dan kunt u ons gemakkelijk contacteren hoe u maar wilt.

Plus- en minpunten

De Sparta ION E-Speed 2015 Heren is een uitzonderlijke elektrische fiets die geweldige prestaties levert. Met snelheden tot 45 km/h komt u snel aan op de plaats van bestemming. Ideaal voor het woon-werkverkeer! Heeft u vragen over deze fiets? Chat, mail of bel gerust met onze experts.

Pluspunten
Ondersteunt tot wel 45 km/h, waar normale e-bikes stoppen bij 25 km/h
Deze E-Speed is een gezond alternatief voor auto en openbaar vervoer
Minpunten
De hoge snelheden maken u kwetsbaarder in het verkeer, een helm is dan ook zeker aan te raden
Een kenteken, WA verzekering en AM rijbewijs zijn bij deze fiets verplicht
Specificaties
Algemeen
Merk Sparta
Frametype Herenfiets
Collectiejaar 2016
Wielmaat 28 inch
Type fiets Elektrische fietsen
Fietsenserie Sparta ION
Gekentekend voertuig? Ja
Artikelnummer CF-04501804-04501807
E-bike Techniek
Motortechniek
LEES MEER over de voor- en nadelen per motorsysteem
ION
Motorpositie
De locatie van de motor bepaalt in grote mate het 'gevoel' van de ondersteuning en de prijs. LEES MEER
Achterwiel
Kracht (Nm)
Hoe sterk een motor is wordt aangeduid in Newtonmeters. Op vlak terrein is 15 Nm al aardig, echte krachtpatsers leveren tot wel 80 Nm.
50 Nm
Motorgeluid
Een volledig stille motor is niet of nauwelijks waarneembaar, een fluisterstille motor is in een stille omgeving waarneembaar.
Volledig stil
Maximale snelheid met ondersteuning 45 km/u
Type sensor(en)
Er zijn twee types E-Bike sensoren, rotatiesensoren en trapkrachtsensoren.
Rotatie, kracht en snelheid
Gemiddelde actieradius 115 km
Maximale actieradius
Het maximale fietsbereik volgens leveranciersopgave bij zo gunstig mogelijke omstandigheden.
145 km
Walk assist?
Lopen met de fiets aan de hand kan best zwaar zijn. Fietsen met een Walk Assist functie rollen actief mee tot 6 km/u.
Geen walk assist
Accu
Capaciteit standaardaccu (Wh) 500
Accupositie In frame
Type accu Lithium-ion
Accukeuze Niet mogelijk
Laden in fiets mogelijk? Ja
Display & functies
Type display
Er zijn twee soorten displays; LCD en LED.
Luxe/Lcd
Afneembaar display Ja
Ondersteuningsstanden 5
Schakelen & Remmen
Aantal versnellingen 9
Type versnellingen
Een derailleur is wel lekker licht, maar heeft wat meer onderhoud nodig. Een naafversnelling is wat zwaarder, maar wel meer onderhoudsvriendelijk.
Derailleur
Remsysteem Hydraulische velgrem
Type aandrijving Ketting
Comfort
Zithouding Licht gebogen zithouding
Framemateriaal Aluminium
Verende voorvork Headshock
Zadelpen Geveerd
Verstelbare stuurpen Ja, met gereedschap
Anti-lek banden Ja
Banden Schwalbe Energizer Plus
Standaard Enkele standaard
Bagagedrager
Een bagagedrager is handig om wat bagage mee te kunnen nemen!
Met bagagedrager
Jasbeschermer Ja
Pedalen
Wordt deze fiets geleverd inclusief pedalen of dien je deze zelf los bij te bestellen?
Inclusief (anti-slip) pedalen
Kinderzitje mogelijk
Er zijn voorzitjes en achterzitjes. Weet je niet welke je nodig hebt? Vraag het onze medewerkers!
Nee, niet mogelijk
Gewicht
Netto gewicht (kg) +- 28
Gewicht zonder accu (kg) +- 25
Veiligheid
Type slot
Hier zie je of er een slot op de fiets gemonteerd is. Is het slot geschikt voor een insteekketting? Kijk dan hieronder voor enkele passende slotsuggesties.
Axa ringslot met insteekoptie
ART goedgekeurd
De ART-certificering is een keurmerk voor sloten.
Ja
Garantie
Garantie op e-bike techniek 2 jaar
Garantie op frame 10 jaar
Garantie op onderdelen 2 jaar
Garantie op voorvork 2 jaar
Toon minder
ART keurmerk

Het ART keurmerk is in het leven geroepen door Stichting ART en geeft aan in welke mate het slot van uw fiets beveiligd is tegen diefstal. Een ART goedgekeurd slot voldoet aan verschillende eisen en is zo een betere bescherming voor uw fiets dan een slot zonder ART keurmerk. Veel verzekeraars eisen bij een diefstalverzekering dat uw fietsslot ART goedgekeurd moet zijn. Uw verzekeraar kan u hier meer duidelijkheid over geven.

ION motor

De ION techniek is al jaren onverslagen! Deze techniek is de gevestigde orde voor zowel voorwiel- als achterwielmotoren. Krachtig, stil, reactief door de krachtsensor en nog sterk ook! De bediening en interface zijn daarnaast ook erg gebruiksvriendelijk en helder. Speciaal voor heuvelachtig gebied heeft de ION achterwielmotor meer vermogen(tot wel 50Nm). Naast de gewoon goede ondersteuning heeft een ION motor ook een handige walk-assist functie en bijvoorbeeld een powerboost functie. Fijn bij steile bruggetjes of stoplichtsprintjes! U kiest zelf de accu en de daarbijhorende actieradius heeft u dus zelf in de hand. Handig hoor!

Actieradius

De actieradius van elektrische fietsen is sterk afhankelijk van bepaalde factoren zoals de gekozen ondersteuningsstand en uw gewicht. Maar ook van kleinere zaken als de temperatuur, bandenspanning, rijomgeving en natuurlijk uw fietsgedrag. Net als bij een mobiele telefoon is de accu van een elektrische fiets na een jaar ook wat minder sterk en zal de actieradius wat afnemen en dus de oplaadfrequentie wat toenemen. Belangrijke zaken om rekening mee te houden bij het oriënteren!

Axa ringslot met insteekoptie

Met een insteekkabel kunt u uw fiets nog beter beveiligen tegen diefstal. Met een ringslot zet u namelijk uw fiets wel op slot, maar eigenlijk zet u alleen het achterwiel vast. Met een insteekketting erbij kunt u de fiets ook aan een object vastzetten, zodat dieven uw fiets niet zomaar mee kunnen nemen. Let op: niet iedere insteekkabel past zomaar in ieder ringslot, dus let goed op dat u een Axa insteekketting bestelt bij uw fiets met een Axa ringslot met insteekoptie!

Productbeoordelingen (13 beoordelingen)
In een woord, geweldig!
Beoordeling door Wim luijednijk (geplaatst op 19-09-2015)
Design
Kwaliteit
Prestatie
Mijn vrouw en ik zijn superblij met de aankoop en ook heel blij met de hulp van een van uw medewerkers, die de maandag erna (de fietsen haalden wij de zaterdag ervoor op), hemel en aarde bewoog om de registratie van bij de fietsen te verwezenlijken hetgeen uiteindelijk lukte. Hier zijn we heel dankbaar voor.
Snelle fiets geschikt voor lange afstanden
Beoordeling door Freek (geplaatst op 19-09-2015)
Design
Kwaliteit
Prestatie
Sinds enige tijd ervaring met de Sparta ION E-Speed, uitgerust met 2e accu (zgn. Range Extender). Bedoeld voor woon-werkverkeer over 2x 60 km, dwars door Drenthe. De mogelijkheid van 2 accu's met 2x500 Wh, samen 1KWh was het belangrijkste aanschaf-argument, immers op een enkele accu van 400 á 500 Wh is 60 km niet haalbaar bij krachtige ondersteuning, nodig voor 40 km/h.

De eerste ervaring was erg teleurstellend, na ca. 80 km proefrijden de spaken in het achterwiel zo los te zitten dat verder rijden onverantwoord was. Kennelijk was het machinaal spaken in de fabriek niet goed gegaan, en deze fout bij aflevering niet ontdekt / gecorrigeerd. Na opnieuw opspannen en richten van het wiel is het probleem verholpen en rijdt de fiets strak en stabiel, ook op de maximum snelheid van 40 km/h. Jammer overigens dat 40 het maximum is, andere merken / modellen bieden ondersteuning tot 45 km/h, en op de Sparta wil je natuurlijk niet ingehaald worden door een Stromer..

Nu de herfst aanbreek begint de rit 's morgens in het donker, met het eerste deel over een onverlicht fietspad dwars door de velden. De mooi ingebouwde verlichting blijkt dan toch beperkt, de bundel is vrij smal en om risico's te vermijden moet de snelheid beperkt blijven, stand 2 (van 5) biedt ondersteuning tot 32 km/h en dat is nog net verantwoord. Een extra koplamp met brede krachtige lichtbundel is een welkome aanvulling. Een zeer goede is de Philips Saferide 80, helaas niet meer nieuw leverbaar. Maar er zijn tal van aanbieders van goede batterij LED-verlichting.

Verderop komen de langere rechte stukken en kan het tempo omhoog tot 40 km/h, met ondersteuning in stand 3. Om dit tempo te bereiken en aan te houden moet stevig meegetrapt worden. Dat was een geruststelling, het blijft nog steeds een behoorlijke fysieke inspanning. Het is niet duidelijk wat stand 4 en 5 nog toevoegen, ook bij deze instelling moet stevig meegetrapt worden om de 40 km/h aan te houden.

De rit dwars door de stad vraagt om veel optrekken en afremmen, en beperken van de snelheid om het veilig te houden. De remmen doen het uitstekend, maar veel remmen zal de blokjes snel doen slijten. Jammer dat er geen schijfremmen leverbaar zijn, zoals andere merken wel bieden. Het steeds weer optrekken vraagt relatief veel van de accu, ook als je zelf stevig meewerkt. Lange rechte stukken zijn duidelijk veel efficiënter.
Overigens is de luchtweerstand de grootste energie-vreter. Het model van de fiets maakt dat je vrij rechtop zit. Met mijn lengte van 1.93m op het model met 65cm framehoogte vang ik veel wind. Bij tegenwind moet er hard gewerkt worden om de 40 km/h aan te houden, zowel door de motor als door m'n benen. Na 35 km blijkt de 1e accu volledig leeg en wordt overgeschakeld op de 2e accu. Het display geeft aan dat de resterende actie-radius dan nog 50 km is, wat duidelijk te optimistisch is onder deze omstandigheden.
Overigens blijkt dat telkens de extra accu onder de bagage-drager als eerste wordt aangesproken en helemaal leeg wordt getrokken. Daarna komt de 2e accu aan bod, die in het frame is ingebouwd. Ze worden dus niet parallel geschakeld. Bij overschakeling valt heel even de ondersteuning weg, daarna pakt de motor meteen weer op.
Gevolg van deze opzet is wel dat de 2e accu veel intensiever gebruikt wordt en eerder zal 'slijten'. Het zou logischer zijn om telkens eerst de accu aan te spreken die al gedeeltelijk leeg is, gevolgd door de volle accu. Via een software-aanpassing zou dat eenvoudig te realiseren moeten zijn.

Op de terugweg, bij een zwakke wind in de rug ipv tegen blijkt het verschil in luchtweerstand en het effect op de actieradius. Op de heenweg was 1,6 acculading verbruikt (1x100% en 1x 60%), op de terugweg maar 1,4 lading, bij een zelfs iets hogere gemiddelde snelheid.
Om de luchtweerstand iets terug te dringen kon ik op langere stukken de ellebogen op het stuur leggen, al is dat verre van optimaal qua stabiliteit en veiligheid. Liever zou ik een 'tijdrit-stuur' of 'ossenkop-stuur' monteren, maar dat lukt niet zo gemakkelijk vanwege het display dat al op die plek is gemonteerd. Met zo'n opzet-stuur kun je redelijk stabiel voorovergebogen fietsen, hetgeen comfortabeler is (geen druk op de polsen) en aerodynamisch voordeel oplevert. Ik zoek nog naar een fraaie oplossing om zo'n opzetstuur te monteren, met daarop weer het display + een extra koplamp + een gps-apparaat.

De fiets heeft 9 versnellingen, waarvan er in Nederland maar een paar nodig zijn. Wegrijden kan in "6", daarna opschakelen tot 7 - tot een snelheid van 32 km/h prima, daarna door naar 8, wat voor mij prima is om de 40 km/h te bereiken en aan te houden met een lekker traptempo. Door naar 9 verlaagt het traptempo, maar vraagt dan waarschijnlijk meer energie van de accu's.

De kwaliteit van de fiets lijkt, afgezien van het spaken-debacle, redelijk goed. Een paar details kunnen beter. Op de voorvork zitten 2 oranje reflectortjes met dubbelzijdig plakband aangebracht, dat houdt natuurlijk nooit.
Het spiegeltje aan het linker handvat is een onding. De instelling is veel te losjes, zodat je het voortdurend moet bijstellen. Bovendien maakt het de fiets te breed en loop je het risico dat je een tegenligger raakt op een smalle weg. Het is simpel te demonteren, allen mis je dan een afdekdopje voor het handvat.
Een mooi detail vormen de bandenspanning-indicatie dopjes, die met een kleurtje (groen/geel/rood) aangeven of er voldoende spanning op de Schwalbe Marathon's staat. Erg benieuwd hoe snel de achterband zal slijten. Er komen relatief grote krachten op te staan, dus na een paar duizend km zal vervanging wel nodig zijn. Een klus voor een vakman, want het wiel in- en uitbouwen en weer netjes uitlijnen is geen eenvoudige klus.

Het opladen van de accu's kost vrij veel tijd. De geheel lege 2e accu bleek na ruim 5 uur laden bij ca. 15 oC pas tot 89% opgeladen. Om beide accu's geheel op te laden moet je dus zeker een werkdag van 10 uur maken, als je maar één lader meeneemt. Parallel opladen is een mogelijkheid, maar dan zijn 2 trafo's nodig, een heel gesleep en nog meer gewicht. De fiets is sowieso al vrij zwaar, met 1- maar zeker met 2 accu's. Door de motor in het achterwiel en de 2e accu onder de bagagedrager is vooral de achterzijde erg zwaar. De (automatisch inklappende) standaard houdt het maar net.

De fiets heeft een verende voorvork (mono-vering in de frame-buis), die de ergste klappen opvangt bij slecht wegdek. Dit lijkt redelijk te functioneren, evenals de verende zadelpen - die overigens wel wat kraakgeluiden geeft. De banden moeten vooral erg goed op spanning gehouden worden en vangen dus weinig op. Al met al redelijk comfortabel, al ga je op langere ritten je polsen voelen door de druk op de handvatten en de enigszins voorovergebogen houding.

De komende tijd zal leren hoe betrouwbaar de fiets is, en in welk tempo slijtage optreedt in de aandrijving (ketting, tandwielen, derailleur), banden en remblokjes. Op langere termijn zullen de accu's in capaciteit teruglopen, maar hoe snel dat fenomeen optreedt is afwachten. Ook nog onduidelijk is hoe de accu's zich houden bij lagere temperatuur. Opladen moet sowieso bij kamer-temperatuur, maar de vraag is wat er gebeurt wanneer je in de vrieskou op pad gaat. De spanning die de batterijen afgeven loopt fors terug, en het is afwachten wat dat doet met vermogen en actieradius. De accu onder de bagagedrager zou nog geïsoleerd kunnen worden, maar de accu in het aluminium frame zal heel snel afkoelen en dus minder presteren.

Als concept lijkt het een erg geslaagde fiets die het mogelijk maakt om een forse woon-werkafstand fietsend af te leggen in redelijke tijd, zonder uitgeput aan te komen. En dat terwijl toch een sportieve en gezonde prestatie geleverd moet worden om de prettige snelheid van 40 km/h aan te houden.
Leuke fiets ik heb al 12000 plezierige kilometers
Beoordeling door Richard van de Haar (geplaatst op 18-09-2015)
Design
Kwaliteit
Prestatie
Prima fiets, alleen de ondersteuning houd op bij 40 kilometer per uur en begint af te bouwen van af 38 kilometer per uur. Ook slijten de remblokjes redelijk snel.
Fietst prima
Beoordeling door Sebastiaan van Steenpaal (geplaatst op 17-09-2015)
Design
Kwaliteit
Prestatie
Prima alternatief om woon werkverkeer met een afstand van 21 km. in ongeveer 40 minuten te overbruggen. Accu staat dan op ongeveer 50%. Opladen op werk dus wel noodzakelijk.
Prima fiets voor langere afstanden
Beoordeling door Kirti (geplaatst op 08-09-2015)
Design
Kwaliteit
Prestatie
Mooie fiets om langere afstanden te rijden en /of voor woon-werk. Qua kwaliteit op zich een prima, maar vergeleken met bijvoorbeeld de Koga Miyata kwaliteit is dit toch minder. De accu loopt redelijk snel leeg. Na 19 km gereden te hebben, 9,5 km in stand 2 en 9,5 km in stand 3, 48% van de accu gebruikt - de fiets heb ik nu 2 weken in gebruik. Ben benieuwd hoe de accu zal zijn na 6 maanden en langer. Op de bagagedrager past een fietstas overigens niet goed. Deze komt al snel in de wielen terecht omdat de drager vrij kort van achteren is.

Passende accessoires bij Sparta ION E-Speed Heren 45km

Sluit venster

Vind alternatieve producten

Vind snel een alternatieve fiets die bij jouw wensen past én snel leverbaar is. Kies welke eigenschappen voor jou belangrijk zijn, zodat wij je snel een overzicht kunnen geven van passende alternatieven!

  • Jouw lichaamslengte (cm)
  • Gewenste levertijd
Annuleren
Sluit venster

Sparta ION E-Speed Heren 45km

Dit product kunnen we helaas niet meer versturen, maar is nog wel beschikbaar in onze winkel(s):

Bundelaanbiedingen
Sparta ION E-Speed Heren 45km

Sparta ION E-Speed Heren 45km

2.076,99
Uw voordeel: € 755,-
Sparta ION E-Speed Heren 45km

Sparta ION E-Speed Heren 45km

2.093,99
Uw voordeel: € 765,-
Sparta ION E-Speed Heren 45km

Sparta ION E-Speed Heren 45km

2.078,95
Uw voordeel: € 755,04