Accu Upgrade Weken – Gratis accu upgrade bij héél veel e-bikes!

Fietsenwinkel.nl in Tilburg

Nu open, tot 18:00 uur Gesloten, opent om uur

Openingstijden

  • Zondag Gesloten
  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00

Bereikbaarheid

Nieuw: contact ons via WhatsApp!

In het hart van het centrum vindt u Fietsenwinkel.nl Tilburg, de winkel is via de hoofdwegen eenvoudig aan te rijden met de auto. Parkeren kan in de nabijgelegen parkeergarage Schouwburg of bij de parkeerplaats Louis Bouwmeesterplein. Komt u met het OV, station Tilburg ligt op 3 min. fietsen van onze winkel.

Over Fietsenwinkel.nl Tilburg

Als 100% e-bike specialist is onze fietsenwinkel in Tilburg met een oppervlakte van 450m2 volledig gericht op elektrische fietsen. U vindt hier alle soorten, maten en merken e-bikes. Het is mogelijk om de e-bikes in ons assortiment te testen, uiteraard in een omgeving die u dagelijks tegenkomt. Zo kunt u proefrijden in de omgeving van de winkel in het centrum van Tilburg.

De ervaren e-bike specialisten in onze winkel helpen u graag op weg met een passend advies, doorgaans staan zij 5 dagen per week voor u klaar.

date
success
/ 2

Plan een proefrit

Plan een proefrit

Waarom een proefrit plannen?

  • We houden rekening met uw komst
  • We maken gewenste e-bikes klaar om te testen
  • U krijgt ruim de tijd van een e-bike specialist
1 / 1
Datum & uw gegevens

Plan mijn proefrit in !

E-bike merken Fietsenwinkel.nl Tilburg

Onderhoud & reparaties

Onderhoud & reparaties

Ook na aankoop zorgen wij goed voor uw e-bike! Wij onderhouden uw e-bike met monteurs in onze winkels en met onze 100 servicepartners in Nederland en België. Zo kunt u altijd bij u in de buurt terecht voor service! Bekijk hier al onze servicelocaties.

Onderhoud aan uw e-bike is zeer belangrijk om uw e-bike in goede conditie te houden, dit wordt nog wel eens onderschat. Onderhoud voorkomt mankementen en zorgt voor behoud van uw recht op garantie. Lees hieronder meer over onze onderhoudsbeurten en de servicepakketten die wij aanbieden.

Onderhoudsbeurten Servicepakketten

Wilt u een onderhoudsbeurt of reparatie inplannen? Klik op onderstaande knop en log in met uw e-mailadres en ordernummer om een serviceverzoek in te dienen. Hier kunt u de gewenste servicelocatie kiezen. Een monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen.

Inplannen service

Veelgestelde vragen

Verkopen jullie ook niet-elektrische fietsen en kinderfietsen?

Nee, wij verkopen sinds 2020 uitsluitend elektrische fietsen. Door te specialiseren in e-bikes zijn we nog beter in staat om e-bike klanten goed te helpen. Zo trainen wij onze monteurs in elektrotechniek en onze verkopers in motorsystemen en accu’s. Zodra u de overstap maakt naar een e-bike staan we voor u klaar! We verkopen overigens wel elektrische mountainbikes en elektrische schoolfietsen.

Hoe weet ik of jullie een specifiek model in de winkel hebben?

Om daar zekerheid over te krijgen zult u contact met ons moeten opnemen. De merken die in deze winkel staan ziet u op deze pagina. Van deze merken hebben we een ruime collectie in de winkels staan, maar niet altijd ieder model uit de collectie.

Is het verplicht om een proefrit te maken om e-bikes te testen?

Nee, dat is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Zo kunnen we rekening houden met uw komst en kunnen we u het best van dienst zijn. Plant u een proefrit op een specifieke e-bike en wij hebben die e-bike niet in de winkel staan? Dan proberen we u te bellen om dit te bespreken.

Hoe kom ik erachter of ik mijn bestelde e-bike al kan afhalen?

U ontvangt van ons een e-mail zodra de e-bike klaar staat om af te halen. Ook indien de levertijd van uw e-bike onverhoopt wordt uitgesteld ontvangt, informeren we daarover per mail. Wat dit dan rustig af. Indien u direct meer informatie over uw levering wilt hebben, neem dan contact op met de winkel door te bellen of per mail.

Hoe kom ik erachter of mijn e-bike al is gerepareerd?

Heeft u uw fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie. Heeft u de fiets in reparatie bij een servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens van de winkel.

Kan ik zonder afspraak de winkel inlopen voor een reparatie?

Nee, onze werkplaatsen werken met een planning waarin het werk meerdere dagen of zelfs weken vooruit wordt gepland. Wanneer u een reparatie of onderhoudsbeurt wilt inplannen, kunt u dat doen via mijn.fietsenwinkel.nl, waar u met uw ordernummer en e-mailadres kunt inloggen om een service verzoek in te dienen. De monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen. Indien u zonder afspraak naar de winkel komt, is de kans groot dat er u met de fiets weer terug naar huis moet gaan in afwachting van een afspraak.

Ik kocht mijn e-bike ergens anders, kan ik deze toch laten repareren?

Dat kan. Houd er wel rekening mee dat ons werkplaatstarief voor niet-Fietsenwinkel.nl klanten hoger ligt (€120,- per uur) dan voor Fietsenwinkel.nl klanten (90,- per uur). Bel of mail de winkel om een afspraak te maken. U kunt ook onaangekondigd langskomen in de winkel, maar dan loopt u wel het risico dat er op dat moment geen plaats is voor uw reparatie.

Hoe kan ik jullie het best bereiken?

Bovenaan deze pagina staat het telefoonnummer en e-mailadres van de winkel. Bel gerust. Mochten u ons onverhoopt niet te pakken krijgen, stuur dan een e-mail. Doorgaans reageren wij binnen een dag. In het drukke seizoen (van maart t/m september) kan dat soms wel iets langer duren.

Lees meer FAQ
Veelgestelde vragen

Producten vergelijken