Accu Upgrade Weken – Gratis accu upgrade bij héél veel e-bikes. | Op 1ste én 2de Paasdag zijn onze winkels open! Bekijk winkels »

Assen

Nu open, tot 00:00 uur Gesloten, opent om uur

Openingstijden

  • Zondag Gesloten
  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag Gesloten
  • Woensdag Gesloten
  • Donderdag Gesloten
  • Vrijdag Gesloten
  • Zaterdag Gesloten

Openingstijden

De oplettende lezer heeft het al gezien: altijd gesloten? Niets daarvan! Wel is het zo dat deze mobiele monteur alleen op afspraak werkt. Alleen op zondag is deze mobiele monteur gesloten.

Mobiele monteur: de fietsenmaker bij je thuis

De mobiele monteur rijdt bij je voor met een bus die ingericht is als werkplaats. Deze mobiele werkplaats is voorzien van alle moderne gereedschappen en apparatuur.

Voorrijkosten

De voorrijkosten bedragen € 1,67 per kilometer (uitgezonderd Wadden-eilanden, Zeeuws Vlaanderen, en bijzondere situaties - voorrijkosten daarvoor zijn op aanvraag).

Betalen

Na reparatie krijg je een factuur waarop precies staat welke reparaties zijn uitgevoerd. Je kunt contant betalen maar ook pinnen. Je hoeft dus geen cash geld in huis te halen als de mobiele monteur langskomt! Betreft het een garantiegeval? Dan kan na het garantie-onderzoek blijken dat Fietsenwinkel.nl de kosten dekt.

Onderhoud & reparaties

Onderhoud & reparaties

Ook na de aankoop zorgen wij goed voor uw e-bike! Wij onderhouden samen met onze 100+ servicepartners in NL en Be en in eigen winkels uw e-bike. Zo kunt u altijd bij u in de buurt terecht voor service! Bekijk hier al onze servicelocaties.

Onderhoud aan uw e-bike is zeer belangrijk om uw e-bike in goede conditie te houden, dit wordt nog wel eens onderschat. Onderhoud voorkomt mankementen en zorgt voor behoud van uw recht op garantie. Lees hieronder meer over onze onderhoudsbeurten en de servicepakketten die wij aanbieden.

Onderhoudsbeurten Servicepakketten

Wilt u een onderhoudsbeurt of reparatie inplannen? Klik op onderstaande knop en log in met uw e-mailadres en ordernummer om een serviceverzoek in te dienen. Hier kunt u de gewenste servicelocatie kiezen. Een monteur neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen.

Inplannen service

Veelgestelde servicepartner vragen

Hoe maak ik een afspraak voor reparatie of onderhoud?

Klanten van Fietsenwinkel.nl maken eenvoudig een afspraak via Mijn Fietsenwinkel.nl (https://mijn.fietsenwinkel.nl). Bij het maken van de afspraak worden de benodigde gegevens en aanvulllende informatie gevraagd. Geen klant van Fietsenwinkel.nl, geen probleem neem contact op met de klantenservice voor een afspraak bij één van onze 120 service locaties.

Hoe weet ik of mijn e-bike al gerepareerd is?

Heeft u de fiets in reparatie bij onze servicepartner? Log dan in op mijn.fietsenwinkel.nl voor de status, of neem contact op via de contactgegevens of www.fietsenwinkel.nl/locaties. Heeft u uw fiets in reparatie in onze winkel? Bel ons dan of stuur een e-mail om te vragen naar de status van de reparatie.

Ik kocht mijn e-bike niet bij Fietsenwinkel.nl, kan ik deze wel laten repareren?

Dat kan. Houd er wel rekening mee dat ons werkplaatstarief voor niet-Fietsenwinkel.nl klanten wat hoger ligt (€120,- per uur) dan voor Fietsenwinkel.nl klanten (90,- per uur). Bel of mail de winkel om een afspraak te maken. U kunt ook Onaangekondigd langskomen in de winkel is mogelijk, u loopt dan wel het risico dat er op dat moment geen plaats is voor uw reparatie.

Lees meer vragen
Veelgestelde servicepartner vragen

Producten vergelijken